reklama 

Comdata v Trutnově

24.9.2018  •  Aktuality  • 
čtenost 619
 •• Komerční sdělení

Boříme mýty, vyvracíme předsudky aneb aktivní telemarketing v praxi….

Comdata v Trutnově

Pokud pocházíte z Trutnova, určitě jste slyšeli o call centru společnosti Comgate, které sídlí vedle areálu Upa Valley. Od léta roku 2014 je tato společnost součástí pracovního trhu pro celý region a nabízí nová pracovní místa širokému okolí.

Díky tomu, společnost vyrostla z původních 14 zaměstnanců na něco málo přes 100. Stala se kvalitním a plnohodnotným zaměstnavatelem a od 1. 7. 2018 se stala i součástí mezinárodní společnosti Comdata Group, která je v oblasti telemarketingu jedničkou ve svém oboru a přináší tak nové a zajímavé příležitosti.

Trutnovská pobočka Comdata se více soustředí na oblast aktivního oslovování nových i stávajících zákazníků společností, jako je satelitní společnost Skylink, pojišťovna Colonnade nebo například Cofidis. Úkolem našich operátorů je získat nové klienty, zkvalitnit služby stávajícím klientům nebo rozšířit nové možnosti využívání služeb.

„Společnost Comdata boří mýty a negativní postoje veřejnosti proti prodeji po telefonu. Neprodáváme žádné výrobky jako ponožky, koření nebo holítka na nohy, jak si mnozí myslí. Specializujeme se pouze na služby našim zákazníkům. Podle poptávek partnera voláme třeba crossely, leady nebo cold báze,“ říká projektová manažerka Michaela Chrtková.

Co si vlastně představit pod pojmem crossely? Reaguje Lukáš Nikolov, trenér a školitel callcentra.
To jsou zákazníci našeho partnera např. Skylinku, kteří již využívají jeho služby. Cílem našich hovorů je zkvalitnit služby, představit zajímavější podmínky či novinky.  Je to aktivní forma péče o zákazníka. Proces je v praxi následující….dostaneme data od našeho partnera a zavoláme zákazníkovi s tím, že mu např. končí předplatné služeb a informujeme ho o jeho možnostech (navíc s neveřejnými nabídkami).

To znamená, že musím prodat?
Slovo „musím“ není zcela na místě, zákazník chce řešit, aby mu služby fungovaly, jak je zvyklý, navíc mu ušetříme čas, peníze a zkvalitníme služby. Vše zákazníkovi pošleme formou SMS a zadáme přímo do systému.

V rámci péče o zákazníka lze zařadit i tzv. leady.

Co je to vlastně lead? Vysvětluje Karolína Vilímková, supervizor týmu zpracovávající tyto kontakty.
Lead je kontakt, který je „předchystaný“ z jiného zdroje. To znamená, že zákazník, kterému volám, již předtím vyjádřil zájem získat bližší informace o dané službě. Navazuji na předchozí hovor a zákazník už se mnou může hovořit více konkrétně.

Co víme o zákazníkovi?
Je to různé, záleží vždy na specifikacích daného projektu. Každopádně máme takové informace, abychom byli schopni představit zákazníkovi nabídku na míru.

Zní to jednoduše, kde je to ale….
Volám ne-zákazníkům, tzn. není automatické, že zákazník projeví zájem o sjednání služby. Velmi záleží na nás, jak mu nové možnosti představíme a naplníme jeho potřeby. To vše se dá naučit a zisk z úspěchu je pro nás motor, který nás žene dále.

Jednou z dalších forem aktivního telemarketingu je tzv. cold báze. Pokud si představujete volání ze Zlatých stránek vyvedeme vás z omylu, říká Soňa Zemanová, supervizor týmu pracující s touto formou dat.

Soňo, proč panuje taková obava ze studených kontaktů?
Domnívám se, že je to z toho důvodu, že nemám žádné informace o klientovi, kterému volám a je zde vyšší míra nezájmu o komunikaci. To je dle mého pro člověka nejhorší. Je potřeba s tím pracovat, zákazník přece neodmítá mě, ale službu, se kterou volám. Nikdy nevíte, v jaké situaci a náladě zrovna člověka zastihnete… má za sebou třeba špatné ráno a tak…

Proto předsudky nejsou na místě. Comdata boří mýty.



www.comdataczech.cz

Diskuse

Rádi bychom tu měli slušné diskuze.
Proto se do diskuze mohou zapojit jen přihlášení
členové klubu Moje Trutnovinky s vyzvednutou kartou.

reklama