reklama 

Náborová kampaň Wikovu se dostala do finále soutěže RA Awards 2018

7.1.2019  •  Aktuality  • 
čtenost 478
 •• Komerční sdělení

Už počtvrté oceňovala Akademická rada Recruitment Academy domácí společnosti, které se věnují náboru zaměstnanců, zprostředkování práce a HR marketingu. Během slavnostního galavečera stanuli na pódiu také zástupci hronovského Wikovu MGI. „Považujeme za velký úspěch, že jsme se s kampaní Chtít víc! probojovali mezi takové matadory, jakými jsou třeba ŠKODA, Nestlé nebo Innogy,“ říká HR manažerka Lucie Kejzlarová.

Náborová kampaň Wikovu se dostala do finále soutěže RA Awards 2018


Autenticita jako přednost

V pražském divadle La Fabrika se 22. listopadu udělovaly diplomy v pěti kategoriích: Kariérní video, Kariérní stránky, Náborová kampaň roku, Pracovní inzerát roku a Recruiter roku.

Wikov, přihlášený do sekce Náborová kampaň roku, obstál naprosto skvěle. Z dvacítky firem postoupil do finálové šestky. Odborná porota v čele s Janem Mühlfeitem, globálním stratégem a bývalým prezidentem Microsoft Corporation pro Evropu, ocenila především osobní přístup kampaně, práci s autentickým prostředím firmy a videa natočená se skutečnými zaměstnanci Wikovu.

„Ukázali jsme, že i s násobně menším rozpočtem, než mívají velké nadnárodní korporáty, lze vytvořit kampaň poutavou, hravou a úspěšnou. Patří se poděkovat všem, kdo se na ní podíleli. Ať už jde o naše zaměstnance, kteří například natáčení videí vzali naprosto úžasně a v pohodě, tak externí reklamní agenturu, která dala všechno dohromady,“ netají radost Lucie Kejzlarová.

Chtít víc! na webu, v novinách i Dni otevřených dveří

Hlavním cílem kampaně je samozřejmě nábor nových wikováků. Jde především o kvalifikované osoby s pracovními zkušenostmi, bydlící v okolí závodu, ve věku 28 - 48 let. Souběžně ale plní Chtít víc! také „osvětovou“ funkci. Zvyšuje povědomí o společnosti Wikov MGI jako o perspektivním zaměstnavateli, partneru mnoha kulturních a sportovních počinů v kraji.

S mottem a modro-oranžovou grafikou se lze setkat ve světě online i offline. Vznikla nová personální microsite www.chtitvic.cz, byly spuštěny kampaně na sociálních sítích. V rámci PR vyšly texty o Wikovu a jeho lidech v regionálních novinách i časopisech, reklama je k vidění na autech i v letácích. Kampaň podpořily eventy, jako tisková konference a Den otevřených dveří pro zaměstnance firmy a jejich rodiny, nebo firemní časopis.

Výsledky? Má to smysl!

„Všechny aktivity, které jsme v rámci kampaně letos podnikli, měly smysl,“ je přesvědčena HR manažerka a dodává: „Zvýšil se počet zájemců o práci u nás.“

Příjemným bonusem je podle ní také větší a hmatatelnější týmový duch, který ve fabrice vládne.

Lidé ve Wikovu vědí, že jim zaměstnavatel poskytne nejen špičkové pracovní prostředí a odpovídající ohodnocení, ale také možnost zapojit se do chodu firmy svými nápady. Že vnímá jejich osobní potřeby a záleží mu na spokojenosti každého jednotlivce.

O úspěchu v soutěži Recruitment Awards 2018 Lucie Kejzlarová soudí, že potvrzuje správný směr kampaně Chtít víc!: „Ukazuje se, že to má smysl. Kampaň proto bude pokračovat i v roce 2019. Už teď plánujeme, co nového do ní zařadíme.“

Zbečník 356, 549 31 Hronov
Tel.: +420 491 488 111 | Fax : +420 491 488 412
www.wikov.com

Diskuse

Rádi bychom tu měli slušné diskuze.
Proto se do diskuze mohou zapojit jen přihlášení
členové klubu Moje Trutnovinky s vyzvednutou kartou.

reklama