Pondělí

18. října 2021

Nyní

Zítra

10°

Svátek má

iQuickFix: Dokážeme opravit i neopravitelné!

15. 3. 2021 Komerční sdělení

page.Name
Kdo jsem? Jmenuji se Michal Řehák a jsem třicetiletý technik mikropájení, autorizovaný společností SZ DJI Technology Co., která se zabývá opravou dronů pro evropský region. Spíš si ale myslím, že vás víc zaujmu tím, když zmíním, že jsem ten, kdo umí vyřešit vaše problémy s prasklým displejem na mobilu, nefunkční herní konzolí, ztracenými daty v počítači či jakoukoli další elektronikou. Opravdu! Opravil jsem už více než 17 tisíc zařízení. A teď vám zkusím říct, jak jsem se ke svému řemeslu dostal.

Nadšení od malička

Pocházím z Pardubic, ale většinu dětství a období dospívání jsem strávil v Trutnově a blízkém okolí. Mimo mé specializace k opravě dronů jsem obrovským fandou oprav logických desek pro zařízení Apple a Samsung všech možných typů – mobilní telefony, tablety, stolní počítače atd. Záliba v opravě elektronických zařízení u mě započala již v raném dětství. Mou tehdejší velkou modlou byl strýc, který pracoval v elektrokomunikačních službách pro společnost Telecom CZ.

Po ukončení střední školy jsem se pár let protloukal automobilovými společnostmi, převážně jsem byl zaměstnán jako operátor nebo seřizovač. Tento styl života a práce mě však příliš nenaplňoval. V roce 2013 jsem se rozhodl si rozšířit obzory a odjel jsem do Prahy, kde jsem po nějakém čase našel práci u iLoveServis CZ. A tam to pro mě celé začalo! Velmi brzy jsem se vypracoval na hlavního technika, začal jsem trénovat další techniky a otevírat nové pobočky po celé republice.

Zkušenosti z Anglie

V roce 2015 pak pro mě přišel skutečný „Game Changer” a společně s mým dobrým přítelem a tehdejším kolegou jsme se rozhodli pro cestu do Velké Britanie, kde jsme byli rozhodnuti pokračovat v tom, čím jsme se živili u nás doma.

Hledání práce nám nezabralo ani 24 hodin a ještě to samé ráno po příjezdu do země jsme měli zařízené pohovory, po kterých jsme se oba stali novými techniky firmy iSmash LTD, největšího retailového servisu v zemi. U ní jsem strávil pět let a za tu dobu jsem nasbíral tolik zkušeností, kolik jen bylo možné.

Stal jsem se hlavou oddělení oprav dronů již zmíněné společnosti DJI, hlavním technikem a konečně technikem level 3 pro Central Workshop, kde jsme se zabývali těmi nejkomplexnějšími opravami, záchranou dat, opravami základních desek a mnohými dalšími úkony, které se jiným firmám zdály téměř nemožné.

Vítejte v iQuickFixu

Koncem loňského roku jsme se s přítelkyní rozhodli pro návrat domů a tímto krokem vznikl prostor pro něco, co mi bude říkat Pane! A tak je tady iQuickFix! iQuickFix jsme založili za účelem opravovat chytrá zařízení tak, jak to tu nikdo jiný nedělá a doposud ani nedělal. Jsem si stoprocentně jistý, že za pomoci všech zkušeností, co jsem za poslední léta načerpal, jsem schopen dělat opravy mnohem efektivněji a rychleji nežli naše konkurence. A s tím jde samozřejmě ruku v ruce i fakt, že jsem schopen takto pracovat s mnohem příznivějšími cenami, které neponižují kvalitu mojí práce.

Primárně nabízím opravy chytrých zařízení, jako jsou mobilní telefony, tablety či notebooky od všech světových značek. To ovšem neznamená, že si neporadím také s další elektronikou. Lidé mi nosí různorodý výběr zařízení, například jsou to chytré televizory, hodinky, konzole a další. Zkrátka, jestliže je to napájené elektřinou, jsem si více než jistý, že to dokážu opravit, když to díly dovolí!

Rozsah oprav jde od výměny displejů, zadních sklíček, vnitřních komponentů (nabíjecí konektory, kamery apod.) až po vytopená zařízení či přístroje, které nelze zapnout. Do této kategorie zajisté patří také záchrana dat.

Když konkurence neví…

Zaměřme nyní svou pozornost právě na zařízení, která už nelze zapnout. Věřte mi, že je mezi námi spousta lidí, kterým z nějakého důvodu „umřel” jejich přístroj a teď si nevědí rady, co dál, protože jim jejich místní servis sdělil, že se s tím nedá nic dělat a zařízení je společně se všemi daty ztraceno.

V tento moment přicházím na řadu já! Specializuji se právě na poruchy takového typu. Za loňský rok 2020 byla moje úspěšnost oprav „mrtvých zařízení” kolem 92,4 %, což znamená, že 9 z 10 zařízení je opraveno, což si myslím, že je výborná bilance.

Mimo „mrtvá“ zařízení opravujeme i další poruchy, které souvisejí s problémy základních desek. Může se jednat o nefunkční wifi/bluetooth služby, nenačítání SIM karet, problémy s dotykem displeje, rozbitou kamerou, přerušované nabíjení a mnoho dalšího.

Šetříme peníze i čas

S touto úplně novou skupinou oprav se nám otevírá mnoho nových možností, a tak jsme schopni dělat opravy za třetinové ceny. Zákazníkovi tím ušetříme nejen peníze, ale i čas, který jiné společnosti musí strávit posíláním telefonů k externím firmám nebo nákupem nových desek, což samozřejmě není ani jednoduché, ani efektivní.

Vše je také velmi úzce spojené s ekologií a recyklací elektronického odpadu, který je v dnešní době dostatečně velkým problémem, aby upoutal naši pozornost. Ve spojení s tímto problémem se k dnešnímu dni můžu pyšnit více než 17 tisíci opravených zařízení, která by dnes jinak ležela někde na elektro skládce. Nenoste nefungující elektroniku tam, ale přineste ji k nám!

Pražská 15, 541 01 Trutnov
Tel.: 499 940 011
Facebook: QuickFix Trutnov
Instagram: iquickfix_trutnov